|
Pre záujemcov o linky a reklamu vznikla sekcia Linky Chorvátsko. Ak máte záujem zvýšiť popularitu svojich e-stránok, zameraných na cestovanie, dovolenka
a podobné príbuzné témy, radi s vami vymeníme spätné odkazy. Výmenu zabezpečí náš webmaster obratom po vložení našej linky na vaše stránky. Zašlite
vyplnený formulár: pridaj linku. Na tento web budeme umiestňovať linky na stránky s obsahom Chorvátsko,
croatia, travel, holiday vacations, hotely, cestovanie, dovolenka, apartmány a podobne. Na výmenu linky s inou tématikou vám
ponúkneme vhodnejšie stránky, pre vaše odkazy - web linky.
Nejedná sa, ako by si mohol niekto myslieť, o autobusové linky. Chorvátsko je krajina, do ktorej sa pohodlne dostanete vlakom, autom, alebo tiež autobusom.
Medzištátne autobusové linky premávajú pravidelne počas celého roka. Počas letnej dovolenkovej sezóny vypravujú aj cestovné kancelárie raz týždenne
mimoriadne autobusové (často len) nočné linky do Chorvátska. Tieto služby si môžete zistiť a zabezpečiť na príslušných stránkach, napr.
autobusová doprava. V tomto texte sa pod pojmom "linky Chorvátsko" opisuje optimalizácia webových stránok podľa našich poznatkov a skúseností pri
budovaní domény chorvatsko-reny.sk od r. 2009.
Linky hlavné menu:
|
|
|
| |
Link building -
jednou z hlavných oblastí optimalizácie webu je budovanie kvalitných odkazov na váš web - link building. Táto činnosť má podobný účinok pre váš web, ako
marketingové nástroje firmy v komunikácii s verejnosťou. Odborne vykonávaný link building zabezpečí vašim stránkam nárast návštevnosti z vyhľadávačov,
zlepší pozície vašich webstránok, zvýši rating a zisk ... |
| |
| |
Výmena odkazov -
vymieňajte radšej odkazy so statickými stránkami než dynamickými, upredno-stňujte ručne vkladané linky pred linkovacími strojmi, niekedy menej môže byť
viac (než nasypať naraz 50 liniek je lepšie rozložiť si prácu na 1-2 mesiace). Výmena odkazov je menej hodnotná, ako získať jednosmerné linky, nečestní
link-masteri sa to snažia zneužiť vo svoj prospech ... |
| |
| |
Recipročné linky -
reciprocita v prípade výmeny liniek znamená vzájomnú rovnosť výhod, ktoré si tieto linky poskytujú. Ak linka zo stránky A odkazuje na stránku B, poskytuje
jej resp. odovzdáva určitú silu (podporu). Reciprocita znamená, že aj linka zo stránky B poskytuje rovnakú podporu stránke A. Táto hodnota je výsledkom
dosť komplikovaného matematického algoritmu ... |
| |
| |
Jednosmerné linky -
považujem za klenot medzi aktivitami spadajúcimi pod link building. Získať takú jednosmernú linku je presne to, čo sa snažia tvorcovia stránok dosiahnuť.
Je to ocenenie ich práce iným kolegom, ktorý ukáže prstom (linkou) na ich dielo. Toto je dobré ! Prečo majiteľ cudzej stránky na nej uvedie odkaz na váš
web, bez vašej žiadosti, dohody, sám od seba ... |
| |
| |
PR články -
skratka z marketingu PR „Public Relations“ v preklade z angličtiny znamená vzťahy s verejnosťou. Pozrime sa krátko na PR články, ich využitie na internete.
Disciplína PR sa venuje budovaniu vzťahov s verejnosťou aktívnym spôsobom, konkrétne uverejňovaním článkov o sebe aby v publiku zanechali dobrý dojem
na daný subjekt, tovar, službu. Prečo sa to robí? ... |
| |
| |
Linky popularita -
pri hodnotení kvality stránky vyhľadávačom sa stretávame s pojmom Link popularity (popularita z liniek). Je to údaj, ktorý určuje počet liniek,
registrovaných jednotlivými vyhľadávačmi, smerujúcich na váš web. Počet kvalitných liniek čiastočne ovplyvňuje hodnotenie stránky daným
vyhľadávačom, preto je o túto oblasť veľký záujem u tvorcov stránok ... |
| |
| |
Partnerské linky -
myslíte to s budúcim úspechom optimalizácie vážne? Potom si pre partnerské linky vytvorte vhodné prostredie na vašom webe. Každý partner postupuje
pri výmene podobne ako vy, takže bude hľadať pre svoje linky čo najlepšie stránky. Chce získať niečo výhodné pre seba. Vaše stránky s linkami majú kvalitou
zodpovedať ostatným stránkam z vášho webu ... |
| |
| |
Ako nerobiť linky -
príbeh o tom, ako sme si najali seo-experta, korý mal naše stránky podvihnúť vo vyhľadávačoch, aj sa tak stalo, ale netešili sme sa dlho a celá seo-mágia dopadla
opačne ako bolo dohodnuté. Dnes sa už venujeme svojim stránkam výlučne sami, s citom pre obsah a linky, bez falošných odborníkov, ktorí nás nechtiac veľa naučili,
napríklad ako nerobiť linky ... |
| |
| |
Pridaj linku
ak chcete zvýšiť návštevnosť svojich stránok, zameraných na cestovanie, dovolenka, Chorvátsko, doprava, mapa, travel, počasie alebo ďalšie príbuzné témy. Radi
s vami vymeníme spätné odkazy, výmenu liniek robíme ručne, vašu linku pridáme obratom po vložení našej linky na vaše stránky. Vaša stránka, na ktorú umiestnite
našu linku musí mať Page Rank (>3) ... |
| |
| |
Prečo optimalizovať -
výroba webstránky je rozsiahly proces, väčšinou na ňom pracujú viacerí jednotlivci. Od grafika, programátora, redaktora, editora cez ďalších parciálnych odborníkov.
Je to podobné, ako pri stavbe budovy. Aj na vzniku webstránky sa podieľajú viacerí špecializovaní inžinieri, ktorých činnosti je potrebné zladiť, optimalizovať,
čo znamená urobiť to najlepšie ... |
| |
| |
Turistické linky -
Chorvátsky turistický ruch od vzniku štátu prešiel už vyše dvadsaťročnú cestu. Jeho vitalita je udržiavaná vďaka záujmu zahraničných trhov, oceňujúc najmä
atraktivitu krajiny, a odolnosť cestovného ruchu voči globálnym výkyvom. Od roku 2000 je turistický ruch Chorvátska stále na vzostupe, významne zvyšuje
hospodárske výsledky a to aj v čase globálnej krízy ... |
| |
| |
Lyžovanie linky -
najdôležitejšie informácie o tomto pre Chorvátov novom fenoméne, ktorý vďaka obrovským úspechom súrodencov Janica a Ivica Kostelič vniká do podvedomia
širokej verejnosti a chtiac - nechtiac vytvára z mnohých nových priaznivcov až nadšencov prepadajúcich novému športu. Lyžovanie linky je zhrnutím chorvátskeho
potenciálu budúceho rozvoja lyžovania ... |
| |
| |
Chorvátske župy -
kvôli administratívnemu spravovaniu býva každá krajina rozdelená na menšie celky, kraje, regióny, okresy. Podobne aj Chorvátsko sa člení na 20 regiónov, ktoré sa
nazývajú župy (chorvatsky županija). Župy majú charakter ako naše okresy. Chorvátske župy sa delia do väčších správnych celkov,
ktoré však v reálnej politike nehrajú až takú významnú úlohu ... |
| |
| |
Seo expert -
termín seo-expert prináša problematiku na hrane žiletky. Ľahko skĺznete do oblasti, kde vás ovládne nepovolená mágia, ktorá navyše ani nefunguje.
Samotný výklad onej magickej skratky SEO (z angl. search engine optimization) = optimalizácia pre vyhľadávače v sebe nesie
konflikt s princípom UO ( z angl. user optimization) = optimalizácia pre užívateľa ... |
| |
| |
Naše výsledky -
nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie. Keď sme sa doradovali z dvoj mesačných výsledkov zlepšenia pozícií vo vyhľadávačoch, nastal prudký prepad,
zhodnotili sme situáciu ako žalostnú, ale nie smrteľnú a snažili sme sa s ňou zmieriť. Ako sa nám to prihodilo si môžete prečítať na stránke
- seo-expert - úvaha či zveriť firemné linky externistovi ... |
| |
|
|
Staré dobré weby -
tieto stránky píšu svoju históriu od roku 2009. Vtedy bol nielen dizajn iný, ale konštrukcia webstránok sa robila inak, iné bolo html, php, css, hardvér, neriešili sa mobily, apky,
responzívnosť, ani množstvo ďalších vecí. Ale šlapalo to a ako vidíte, šlape furt. Možno sme mali tieto stránky už dva krát modernizovať, ale osud to chcel inak, stále fičia na
pôvodných šasi ... |
Zveriť firemné linky externému dodávateľovi ?
Problematika optimalizácie webu nie je taká zložitá, ako sa vám snažia vsugerovať tí, ktorí v SEO podnikajú. Radi by vám svoje externé
služby predávali, nie vás učili ako si to urobiť. Skúste sa zamyslieť nad pridanou hodnotou, o ktorej je reč. Zlepšenie pozícií vo vyhľadávaní,
zvýšenie návštevnosti webu a následné zvýšenie obchodných výsledkov, zvýšenie zisku, úspech ! Pritom sa často hovorí o násobných
zlepšeniach. Desať, či dokonca sedemsto násobné zlepšenie? Veríte tomu? Ak áno nezdá sa vám táto oblasť príliš významná a teda
intímna na to, aby ste tým poverili neznámeho "odborníka" ?
Majiteľ webstránky by mal mať svoju stránku pod kontrolou. Maximálne ako sa len dá. Buď by mal byť sám zdatný v programovaní a výrobe
webu rozumieť, alebo využívať služby blízkej osoby, na ktorú má spoľahlivý dosah. Vaša webstránka je virtuálna verzia vášho kamenného
obchodu. Je to najdôležitejšia vec vo vašom podnikaní. Predsa o svojom obchode (predajni, webe) nenecháte rozhodovať iných. Oplatí
sa vám vedieť o tom čo najviac. Vzdelávajte sa, chodievajte do kurzov, radšej investujte raz do svojho vzdelania, ako zakaždým do
externého dodávateľa. Potrebujete napísať na web nové heslo, alebo pridať aktuálny článok? A musíte volať externému
dodávateľovi webových služieb ? Rýchle sa spamätajte, čoskoro vás ošklbú o všetko.
Vážny problém tkvie v počitačovej gramotnosti majiteľov firiem, t.j. majiteľov webstránok. Ak optimalizovaniu sami nerozumiete,
ako viete posúdiť kto je v tejto oblasti skutočným odborníkom. Dobrého štukatéra od zlého rozozná aj žena v domácnosti, ale
ako rozozná laik dobrého doktora, právnika, programátora ? Preto pozor, desať krát meraj ... kým zveríš firemné linky
externému dodávateľovi. Dá sa to hravo zvládnuť aj svojpomocne, záleží na rozsahu, protihráčoch, veľkosti trhového
segmentu a podobne. Naše firemné linky Chorvátsko si spravujeme od marca 2013 výlučne sami. Čoskoro očakávame zlepšenie
hodnotenia vo vyhľadávaní. Ak sa zmenili vaše pozície náhle k horšiemu, možno ste dostali penalizáciu za porušenie pravidiel pre
webmasterov? Nezúfajte, opravte nedostatky a požiadajte o nové posúdenie svojich stránok v nástrojoch pre webmasterov.
Konzultácie poskytneme za malú protislužbu, napr. ... za linky ... ;-)
|
|